prevodovka
(samosvorné diferenciály)
Opis vozidla
Toyota Celica GT-Four ST205 je vrcholná verzia Celicy, vyrobená medzi rokmi 1994–1999 pre homologáciu do WRC. Má 2.0-litrový turbo motor 3S-GTE, pohon všetkých kolies a výkon 255 koní. Bola to najvyspelejšia Celica s technológiami z rally, pričom WRC edícia mala špeciálne úpravy pre pretekársky tím TTE. Je známa aj kvôli diskvalifikácii Toyoty z WRC 1995 za nelegálny turbo obchvat. Dnes ide o vyhľadávaný youngtimer.
CELICA GT4 ,,VYSNENÉ AUTO"
Moje najvysnívanejšie auto je práve Celica GT4 st205. Vždy som bol obrovským fanúšikom rally a až po 31 rokoch života som si ju po obzretí mnohých inzerátoch konečne našiel a kúpil. Tento konkrétny model je s ľavostranným riadením v temnej čiernej farbe a upraveným výkonom až na 370 koní. Motor prešiel kompletným upgradom na kované komponenty s novou riadiacou jednotkou od Ecumaster. Taktiež prešiel kompletnou renováciou a ochranou podvozok a karoséria. Ma nainštalovaný závodný podvozok BC racing a na mieru robený výfuk s krásnym decentným zvukom. Inetriér je zachovaný dobový. Výhodou je, že klimatizácia ostala v aute a je plne funkčná. Je to ideálne auto na okruhy alebo rally, no v aktuálnom setupe je vhodná aj na víkendové výlety s priateľkou.